Hard work, work

Inga news här hörrni. 
 
Jag jobbar och jobbar och jobbar. Vanligast 10-18.30 eller 11-20.15 och med endast 30 min rast på hela dagen. Plånboken kommer säkerligen jubla den 25e juli och 25e augusti och det är trevligt, men jag har inte direkt hunnit med speciellt mycket annat denna sommar. Det är nu endast 18 dagar tills jag flyttar till USA, ska på ambassaden på tisdag, och tiden kommer gå fort såhär i slutspurten och jag vet inte hur jag ska hinna med mig. 
 
Borde kanske börja packa, men när jag kommer hem så sent på kvällen så är jag så trött och orkar inte något. Har iallafall suttit och letat boende en del. Måste ha nånstans att ta vägen den 30e när jag anländer. Och även framöver såklart. 
 
Hinner inte heller umgås så mycket med Jacob. Vi har hunnit äta middag själv en gång annars har vi inte varit ensamma något alls. Har inte blivit att vi sovit tillsammans så mycket heller eftersom vi jobbar så olika. 
 
Nej nu måste jag till jobbet igen, kör ett 11-18.15 idag. Blir en 8-dagars denna vecka, ledig tisdag och då ska jag till ambassaden. Sen kör jag en 9-dagars innan jag äntligen får ett par dagar tomma innan avfärd till USA. Hinner inte träffa mormor eller farmor eller nån heller vilket jag får så dåligt samvete för.
 
Såg iallafall igår att jag ligger topp 33 av alla säljare i Sverige!! Och bäst i butiken!! Kanske inte så konstigt med tanke på att jag nog jobbar mer än dom andra, men kul ändå!!! Hoppas jag ligger ännu högre på listan idag!
 
Här kommer lite random bilder från de dagar som gått sedan vi hördes senast. Hann faktiskt gå på Hamnfesten och vara ledig en dag när det var så himla varmt, det gladdes jag mycket åt!! På fredagen följde jag först med Frida till hennes pojkvän och åt där och på lördagen var vi hos Jacobs vänner i stan, ingen bild därifrån föruto bilderna på himlen som man såg från deras balkong.