Fått Visum och börjat packa!

Hellluuuuu
 
Snart uppe i 17 dagar, varav 1 ledig dag. Den lediga dagen, i tisdags, klev jag upp 05.00 för att ta flyget till Stockholm och till ambassaden. Hade en väldans tur, var på ambassaden 09.00 fast jag hade tid 10.00. Först i kön och allt tog bara 1.5 h!! Klar 10.30 alltså och mötte upp Ida som jag spenderade hela soliga dagen med! Hääääärligt!!! Vi satt mest bara och pratade, åt lite glass och fikade och pratade lite till. Innan jag for hemm hann Petronella komma och sitta med oss en stund också!
 
2 dagar senare låg mitt Visum i brevlådan!!! NUUUU kan jag ÄNTLIGEN VERKLIGEN våga säga att jag SKA till Santa Monica College!!! Har inte vågat ropa Hej fullt ut innan allt var 100% klart! Men nu så!!
 
Har skapat 2 konton på banken, ett mat-konto och ett hyra-konto. Där har jag lagt in mat och hyra för ett år framåt. Så jag vet att jag överlever liksom. Resten är äventyrs-pengar!! Tjohoo. Har börjat testpacka lite smått. Tryckt ner 25 klänningar och lite av varje i en resväska. Den är typ full. Måste nog plocka bort några klänningar vare sig jag vill eller inte.....:((((((((((
Börjar känna mig lite stressad och lite "vad håller jag på med??", "händer detta verkligen??". Annars är det lugnt. Fått tag i boende 30-11 augusti också, preciiiiis vid stranden!!! Såå nice att inleda med det!!!! Kosta vad det kosta vill!
 
Annars så jobbar jag som sagt hela dan varje dag. Igår efter jobbet körde jag in till stan och åt middag med Annie och Patrick från Uppsala! Jacob mötte oss efter jobbet också. Inte träffat honom sedan i lördags och vem vet när vi ses nästa gång. Inte ikväll iallafall. Och snart inte på ett år. Så varför passa på att umgås nu de sista minuterna vi har tillsammans, det skulle ju vara jättedumt!!
 
Nej hurrni nu ska jag försöka planera lite mer packning och sedan äta middag med mor och far.
 
Soo long!